Monday 11 April 2011

blog ku yg baru lahir.. uweeeekkkkk~~~!!

sempena musim populer nyer blogger, facebook, myspace *dah ketinggalan zaman* , n bla . .. bla . . 
aq nak jugak ader bloger.. jeles tgok sis aku der blogger . . .  
blogger ni aku akn citer pasal aku ngan mr sunshine aku jer... xder benda laen aku nk sembang... 
saper orang pertama yg follow blog nih, aku ajak blanje mkn chicken wing je . . . jd la kn dari aku x bg papew kn..hekhek..huuh...ngeee~~~ !! masalah skrg ni... kami berdua means i'm wif my crazeeeeee sis sedang kecelaruan mental. . . !!!! hahaha . . .bosan siak. . !! x taw nk wat pe di saat dan waktu ni... di kala hujan renyai-renyai nk lebat dan  banjir..... moto my sis da hanyut di bawa arus air banjir yg teramat laju . . . !! si yana ni pelik jugak perangai die. . .laen dr yg laen. . hahaha. .  !! nk tawu cite me and my sunshine??? owh. .  i'll tell later owkey. . . huhuhu. . .   

No comments:

Post a Comment